Najnowsze Wpisy

życie moje Komentarze (1)
19. listopada 2007 10:53:00
linkologia.pl spis.pl
od czego tu zacząć....
troszkę sie w życiu pokreciło. jeden nieudany zwiazek. zdradzała.
drugi oparty na braku zaufania ze strony partnerki, wiecznej zazdrości i ciągłych oskarżeniach. nie akceptuje mojego synka z pierwszego zw.mimo iz wiedziała że jest. nigdy jej nie zdradziłem ciagle praca dom praca. zrezygnowałem ze woich pasji, zawsze kochałem grzebać przy samochodzie, miałem mnóstwo znajomych, przyjaciół. wszyscy mimo iz się przestałem z nimi spotykać/przez nią/ nadal chetni pomocą i wiem ze moge na nich liczyć.urodziła nam się córeczka sliczna kochana, teraz jest jeszcze gozej. wieczne awantury. nie wychodziłem z kolegami z pracy nie piłem wogule. gdy ja poznałem po2-3 miesiacach kupiłem mieszkanie abyśmy mogli razem być. jej mało. robie opłaty ok 1800zł i musze jeszcze wszystko do domu kupić bo jej nie starcza 2000zł nawet do połowy miesiąca. wszelkie pruby  rozmowy kończą sie awanturą że to jej pensja i nie bedzie oszczędzać. ostatnio wyjechała do rodziców z cureczką nie zostawiła mi nawet 5 zl na chleb. dodomu nic nie kupiła od początku miesiaca. żeby nie starzy przyjaciele pewnie bym sobie w strzelił w głowę. praca to osobny temat tez kiedys opiszę ale wolę narazie nie bo pewnie by wielu poleciało. ostatnio kompletnie sie załamałem przemyslałem wszystko same negatywy, jedynym plusem sa dzieci.  w tym roku odebrałem już 4 miesiace zaległego urlopu zostało mi jeszcze 38 dni. teraz wziełem urlop 3 tygodnie moze czas najwyzszy wszystko zmienić niewiem. tylko jak.  postanowiłem że koniec, wracam do tego co wcześniej, bedę robił to naco mam chęć, pogżebie sie w samochodzie, bo to mnie odstresowuje. wypiję jak bedzie okazja. odwiedze synka, wyjde z nim na spacer. pojadę na spotkania klubowe. jak chce to niech odchodzi. bede jej mówił w prost co robie i gdzie wychodzę żeby nie było że ukrywam. postanowiłem zmienic pracę. takie pieniądze dostane wszędzie. a nawet jak mniejsze to uczciwie, bycie psem niejest łatwe. od 6 lat to samo za 1800 zl. odkąd z nią jestem schudłem już 28 kg. osiwiałem psycha siadła, a mam dopiero 28 lat.
dewin : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293012

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

magdaimariusz | autonews | mroofka | zuzus | kasia16 | Mailing